Odată cu venirea frigului, ai început să îți protejezi pielea împotriva frigului, să îți exfoliezi pielea mai des, să folosești produse foarte hidratante? Ai simțit pe pielea ta că devine din ce în ce mai greu să îți menții un ten perfect?
Chiar ai încercat și câteva măști naturale, făcute în casă, dar imperfecțiunile nu dispar orice ai face?
Dacă credeai că ai facut totul pentru a avea un ten perfect, vei fi surprinsă să afli că indiferent de tratamentele cosmetice și produsele de protecție pe care le folosești, nimic nu va fi de ajuns dacă nu elimini problema de la origine.
Pentru a obține un ten perfect, de care să fii mândră în fiecare dimineață, primul pas pe care trebuie să îl faci este să îți controlezi alimentația. Modul în care mănânci nu se reflectă doar în frumusețea corpului, în musculatura mai mult sau mai puțin tonifiată sau în modul în care te simți.
Frumusețea tenului tău depinde de alimentația cu care te-ai obișnuit.

Iată câteva dintre alimentele pe care îți recomand să le elimini din rutina ta începând de astăzi.

1. Zahărul procesat

Îți va fi mai ușor să renunți treptat la zahăr dacă te vei gandi la el ca la inamicul tău numărul 1. Contribuția sa la degradarea colagenului și a elastinei, la pierderea fermității pielii, la inflamațiile pielii precum acneea și rozaceea sunt principalele motive pentru care ar trebui să eviți zahărul.
Dacă vei continua să consumi zahăr procesat în mod regulat, visul tău de a avea un ten perfect nu se va materializa niciodată.

2. Alimente cu indice glicemic ridicat

Pâinea, pastele, cerealele, orezul alb și chiar și acele produse de patiserie coapte, atât de gustoase, sunt alimente care conțin un nivel foarte ridicat de carbohidranți. De aceea, sunt considerate produse cu un indice glicemic ridicat.
Acestea contribuie la creșterea glicemiei și atacă tenul în același fel în care este atacat și de zahăr. Astfel, vei observa inflamații mai frecvente ale pielii, o pierdere prematură a elasticității și apariția rapidă a ridurilor.

3. Lactate non-organice

Cu toate că unii dermatologi suspectează consumul de lactate ca fiind vinovat pentru apariția acneei, acest lucru nu a fost dovedit științific.
Totuși, lactatele non-organice precum laptele, branza, înghețata și multe altele, conțin hormoni și sunt responsabile pentru apariția inflamațiilor și a dereglărilor tenului.

Citeste si "Retuș la micropigmentare: când și de ce ai nevoie de el"
4. Alimente prăjite

Alimentele prăjite în ulei la temperaturi extrem de ridicate sunt foarte periculoase pentru tenul nostru. Pielea flască, ridurile premature, roseața și diversele tipuri de inflamații sunt doar câteva dintre efectele consumului de prăjeli.

5. Cafeina

Deși este cert că această substanță are și un efect detoxifiant, este recomandat să consumăm cât de puțină cafeină posibil. Dat fiind faptul că este un puternic diuretic, cele mai multe dintre persoanele care consumă cafea nu se hidratează suficient de mult încât să compenseze efectul acestei băuturi.
Activitatea hormonilor stresului este, de asemenea, amplificată de consumul de cafea, având ca efect producerea de uleiuri și sebum. Rezultatul este apariția punctelor negre și a erupțiilor acneice.
Așadar, este în interesul tenului tău să începi să mănânci mai sănătos. Vei arăta mai bine, te vei simți mai bine și vei reduce considerabil riscul unor afecțiuni mai serioase care se pot instala în organismul tău în timp.

Simone Studio

Simone Studio: Mai mult decât înfrumusețare; artă, pasiune, produse și tehnologii de top.

Intră în comunitatea noastră!